Я никогда не брала интервью у стартапа, который еще даже не запустился. Но все когда-то бывает в первый раз. И сегодня я хочу познакомить вас с новым интернет-магазином эко-продукции о котором еще практически никто не знает. Будьте первыми!
Со мной общался Владимир
Павлюк – «вдохновитель» и «со-основатель» интернет-магазина HappyLife.
Нас 2 партнера. Почалось з того що я з партнером,
займаємся саморозвитком. Я маю на увазі: здорове харчування, натуральна
косметика, різні девайси для очистки води, тіла, електро магнітний захист, і
т.д. Ми накопили свій досвід в саморозвитку і вирішили зібрати список товарів
для розвитку. На разі ми починаємо з харчування, а далі розширюємо асортимент.
1. Владимир, как созрели к открытию интернет-магазина? С чего
начинали, с какими трудностями сталкивались и когда открываетесь?
начинали, с какими трудностями сталкивались и когда открываетесь?
Все почалось, із задачі (проблеми): що різні товари,
які нас з партнером цікавлять знаходяться в різних магазинах. Ми хочем об’єднати
товари які покращують рівень життя, допомагають піднімати рівень свідомості в
одному місці. Складність поки єдина, це підбір працівників, не всі такі
мотивовані як ми, навіть за оплату праці – халтурять. Наразі виглядає так, що
езотерики – не найкращі працівники. Тому поки самі робим всі задачі, самі
вчимось, - а це гальмує процес і відтягує момент офіційного старту.
Аж ніяк, ніша вже частково заповнена. Але наша мета
- допомогти. І якщо ми все правильно робим, то фінансова складова автоматично
до нас прийде.
До того ж конкуренція – стимулює до розвитку, до
покращення. Ми за конкуренцію.
3.
Чем ваш магазин будет отличаться от аналогичных?
Якісний підбір товарів. (не кількісний), а також
перевірка товарів на собі. Ми так звані дослідники – експериментатори :))
Впровадження наукового підходу. Наприклад: для
товарів харчування буде вказано: склад мінералів і вітамінів. Буде можливість
підбирати товари відносно потреб покупця. Товари також будуть маркуватись по
впливу на доші (пита, вата, капха).На товари будуть робитись нами обзори, а
також додаватись відповідна інформація, щоб користувач мав змогу одразу
ознайомитись, а не гуглити сотні ресурсів.
Також ми шукаєм українських виробників. Недавно
їздив в Київ на конференцію здорового харчування. І поступово, будем заміняти
українськими виробниками аналогічну продукцію
4.
Какой ассортимент можно ожидать?
Стартуємо з продуктів харчування. Далі плануються:
миючі засоби, ароматерапія, музичні інструменти, Бади, книги , одяг, амулети,
кристали, аюрведа, косметика, посуд, електроніка, масажери.
5. По каким критериям отбираете поставщиков? Что обязательно
у них должно быть? А кого точно никогда не будет на ваших виртуальных полках?
Віддаємо перевагу українським виробникам, важливо –
щоб це не шкодило організму людському і планеті Земля. Ми накопили свій досвід
щодо того що шкодить, а що ні. У нас не буде м’ясної продукції, і молочної,
алкоголю, не буде цукру, хіба замінники. Щодо миючих засобів и косметики – то
це 100% буде еко френдлі. ))
6.
Почему выбрали именно экологическое направление? Это дань
моде, ваш стиль жизни, друзья посоветовали?
Ми вважаєм, що це правильно, екологія страждає, люди
теж. Ми вірим, і перевіряємо і далі на собі як впливає засмічення організму на
свідомість, на радість життя. Це наш стиль життя. І також ми несем відповідальність
за те що продаємо.
7.
Как считаете, готов ли обычный украинец переплачивать за
органику и наличие знака «эко» на товарах? Есть ли в планах
повышение
осознанности соотечественников?
Не всі товари які будуть на сайті, є дорожчими ніж
популярні аналоги. Але про них невідомо, тому наш сайт несе разом і
інформативну функцію.
Не знаю за звичного українця, але моє коло друзів і їх
друзі таким цікавляться. В будь якому випадку ефективніше переплатити за
якісний товар і себе добре почувати ніж потім переплатити на лікуванні
симптомів і бути нещасливим.
Здорова їжа, правильна вода, фізична активність,
дихання, йога, чистки організму, відмова від забруднення себе і довколишнього
середовища, бути на природі, творчість (гра на музичних інструментах, малювання
і .т.д.) – піднімають усвідомленість. Наш магазин буде надавати інформацію і
супутні товари для цих аткивностей, а вибір звичайно кожен робить самостійно.
))
8.
В принципе, что в планах на будущее?
Музичні кліпи для цільової аудиторії. )) Ви десь
чули про популяризацію вега, еко, через музику?)))
9.
Где можно будет познакомиться с Вашей продукцией и магазином
в целом?
Сайт: https://happylife.in.ua/
10.
Возможно вам есть что-то добавить от себя?
Давайте будемо щасливими!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий